onsdag den 2. maj 2012

Sundfisker.dk's nye blog

Hej alle.
Velkommen til sundfiskers nye blog.


Den gamle blog er lavet med værktøj fra min web-udbyder . Desværre er applikationen stærkt begrænset i sine muligheder. (Designfrihed, integration og værktøjer) det har været fint og godt at starte op på, men nu ser det ud som om at blogspot kan opfylde mine ønsker bedre.

Jeg er i gang med den rimelige tunge proces at flytte de gamle indlæg herover. Det kommer til at tage tid, for så snart vejret er til det, er jeg på vandet og ikke foran PC'en. Og dog, herinde kan jeg liveblogge fra ipad'en. Hvem ved om der en dag kommer en live opdatering - direkte fra sundet mens det hele foregår :-)

Alle indlæg fra før maj 2012 finder du i den gamle blog
Indlæg fra og med Maj 2012 oprettes herinde og vil ikke blive duplikeret til den gamle blog.
Når alt er flytte og på plads flyttet vil det blive annonceret i den gamle blog, som dermed lukker.





- Sundfisker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar